پايگاه دوستان ولايي و اهل بيتي صدا و سيما

پايگاه دوستان ولايي و اهل بيتي صدا و سيما


 

  محبت سرشار پدر و مادر

موهبتی است دست نایافتنی از جانب خداوند متعال

که قدر آن در هیچ اندازه و مقدار نمی گنجد

و جایگزینی هم برای آن وجود ندارد .

محبت های پنهان و آشکار پدری دور اندیش و پر تلاش که در دریای پر عمق وجودش ، امواج طوفانهای مصائب خانواده و فرزندانش را با سد آهنین توکل و تدبیر آرام می کند گرچه در این بین خود نیز دچار سختی و مشکل شود . روزی خبر شهادت فرزند ارشدش ، روز دیگر عمل سرطان همسرش و زمان دیگری بستری شدن و عمل جراحی فرزندانش و ...

او که خود رنج عمل جراحی قلبش را با مشاهده رنج های خانواده و فرزندانش ناچیز می انگارد .

 

 

 

 

 با سپاس بسیار از پدر مسئولیت شناس و فداکار

 استاد معظم جناب حاج شیخ محمد حسن طوبایی

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران

حقوقدان و عضو هیأت علمی دانشگاه

پدر بسیجی شهید محمد صادق طوبایی

برخوردار از سالها تجربه ارزشمند در سمت های بالای مدیریت فرهنگی 

 

 

 

 و

مادر

 مادری  که با دست خود لباس رزم بر تن فرزندش می کند و او را به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین و مادر پهلو شکسته اش زهرای مرضیه علیهما السلام تقدیم می دارد.

او که با شنیدن خبر شهادت افتخار آمیز اولین فرزندش سجده شکر به جا آورده و جهاد عظیم فرهنگی و تربیت نسل جدید را وطیفه خود می سازد و صدها جوان و نوجوان و بزرگسال را با معارف اهل بیت علیهم السلام آشنا و مأنوس ساخته و فریضه خطیر امر به معروف و نهی از منکر را در همه ابعادش یادآوری و خود نیز در حد توانش اجرا می کند .

در این میان فرزندانش را یکی از پس از دیگری را با جام کوثر ولایت و محبت اهل بیت علیهم السلام سرشار و عشق به رهبر و آرمانهای والای شهیدان را به آنان ارزانی می کند .

 

 

 

با سپاس بی شمار از زحمات شبانه روزی مادری رنج کشیده و دلسوخته

مادر بسیجی شهید دفاع مقدس ، محمد صادق طوبایی

مبلغه شهیر فاضله و استاد اخلاق و عرفان

سرکار خانم زهرا مقدس

ذوب در ولایت و محبت قرآن و اهل بیت علیهم السلام

 

مادری که ساعتهای طولانی در تمامی بیمارستانهای مورد بستری فرزندش هنگام حضور او در اتاق عمل و قبل و بعد از آن به انتظار طاقت فرسا نشسته و در هر فرصتی به دعا و نیایش و توسل برای بهبود وی مشغول می شود و دست از تلاش و امید بر نمی دارد تا اینکه بشارت حیات مجدد و شفای فرزندش را از وجود با کرامت حضرت ابالفضل العباس (س) دریافت می کند . آنگاه پروانه وار مراقبت های حساس پس از عمل قلب باز را نیز خود عهده دار می شود و و این وظیفه حطیر را در نهایت توجه و نثار محبت های لبریزش به خوبی به انجام می رساند .

 

 

 

 

فقط خداوند متعال قادر است اجر زحمات بی شمار این پدر و مادر را عطا کند .

 

   پس من نیز اینگونه دست به دعا بر می دارم :

خدایا قلب نازنین امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را از پدر و مادرم خوشنود کن و سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت را به آنان و فرزندان و نسل و ذریه شان موهبت فرما .

 

 "  اللهم امنن علینا برضاه و هب لنا رأفته و رحمته و دعائه و خیره  "

 

 

                                                                  صبح جمعه مورخ 15 فروردین 1393                                                                                                                                                                                                              احمد طوبایی

 



نویسنده: احمد طوبايي ׀ تاریخ: یک شنبه 14 / 1برچسب: استاد معظم جناب حاج شیخ محمد حسن طوبایی,سرکار خانم زهرا مقدس,بسیجی شهید دفاع مقدس , محمد صادق طوبایی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , imamrezatv.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com